.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد. نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد. احتمال تغییر در ترکیب شورای نگهبان و گمانه‌زنی‌های بی‌حاصل
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود.... آبا نمایندگان از منابع اطلاعاتی مجلس استفاده می‌کنند؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود....(ادامه)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است. حرف و حدیث های جدید در مورد احتمال تغییر قانون اساسی / حسن روحانی آخرین رئیس‌جمهور؛ شایعه به واقعیت نزدیک می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است.(ادامه)
پیام تسلیت مجمع نمايندگان گيلان به استاندار
خبر درگذشت ابوشهيد حاج عبدالحسين سالاري سبب تأسف و تألم فراوان گرديد.(ادامه)
بررسي سرفصل‌هاي اصلي بودجه 97 با حضور استاندار و مجمع نمايندگان مازندران
روند پیگیری طرح‌های عمرانی و سرفصل‌هاي اصلي بودجه 97 براي مازندران در نشست مجمع نمايندگان مازندران با استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود .
آقاي نماينده به بار بود كه به دار كشيديد!!
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود . (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
منطقه آزاد آزمونی است که مردم ‌بوسیله آن رفتار ما را قضاوت خواهند کرد و مردم، ناظر ‌منصفی هستند.اقدامات پراكنده و ناهماهنگ، این خطر را به ما یادآوری می کند که ما تا منطق خود را آزاد نکنیم... منطقه آزاد،منطق آزاد می خواهد!
منطقه آزاد آزمونی است که مردم ‌بوسیله آن رفتار ما را قضاوت خواهند کرد و مردم، ناظر ‌منصفی هستند.اقدامات پراكنده و ناهماهنگ، این خطر را به ما یادآوری می کند که ما تا منطق خود را آزاد نکنیم...(ادامه)
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!.... داشتن منطقه آزاد تجاری صنعتی حق مازندران است
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!....(ادامه)
با هیئت رئیسه مجلس دهم بیشتر آشنا شوید
در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه دائم مجلس دهم تعیین شد؛ بر این اساس، علی لاریجانی به عنوان رئیس و آقایان پزشکیان و مطهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
دیدار هاشمی‌رفسنجانی با مدیر مسئول کیهان
هاشمی رفسنجانی در خاطره روز 14 آذر سال 1368 از جلسه‎‌ای خبرداده که با مدیران مسئول 5 روزنامه‌ی مهم ان سال داشته است. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
شمال نیوز: خدیجه، مادر نوزاد سه ماهه ای است که در ماه گذشته، به طرز نامعلومی در سه راه اسلام آباد ساری ربوده شد و به گونه وحشیانه ای، به قتل رسید و دگربار، در بهار؛ خشونتی دیگر علیه زنان در کشور رقم خورد! ... خشونت علیه زنان؛ قتل در مازندران !
شمال نیوز: خدیجه، مادر نوزاد سه ماهه ای است که در ماه گذشته، به طرز نامعلومی در سه راه اسلام آباد ساری ربوده شد و به گونه وحشیانه ای، به قتل رسید و دگربار، در بهار؛ خشونتی دیگر علیه زنان در کشور رقم خورد! ...(ادامه)
٩ شكايت خصوصي عليه احمدي‌نژاد
اصلي‌ترين شاكي پرونده محمود احمدي‌نژاد، علي لاريجاني به نمايندگي از مجلس بود؛ شكايتي كه بيشتر تحت عنوان شكايت «مجلس» از رييس دولت سابق شناخته مي‌شد.(ادامه)
نمایندگان مردم مازندران در بازديد از طرح هاي نوروزی جمعيت هلال احمر استان چه گفته اند؟
(ادامه)
مدیرانی با عمر بیش از ده سال!
در اين گزارش مواردي از سن بالاي مديريتي در كشور را برشمرده كه در زير به آن اشاره مي‌شود .(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
زیباکلام: احمدي‌نژاد بايد استيضاح مي‌شد
اگر قرار است کسی استیضاح می‌شد باید قبلا احمدي‌نژاد را استيضاح می‌کردند چرا که پاره‌ای از سياست‌هايش در آن 8سال باعث فاصله ايران باجهان شد که از این منظر ما لطمات اقتصادی، سیاسی و... زیادی خوردیم(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.